لوپ سه چشمی AK31 مدل بازویی

شناسه محصول: 1541

لوپ بازویی سه چشم مدل AK-31

  • لوپ سه چشم
  • مدل AK-31
  • دارای پایه بازوئی جرثقیلی
  • امکان اتصال به چشم سوم
  • سه چشم هم زمان
  • مبدل چشم سوم به دوربین
  • دارای نور LED قابل تنظیم
  • کیفیت تصویر بالا
  • بزرگنمایی 7 تا 45 برابر

مشهد آی سی

خرید امن و راحت ، با قیمت رقابتی

icmashhad.ir

۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

موجود شد به من اطلاع بده

توضیحات

تعمیرکاران مدارهای الکترونیکی، مانند مدار گوشی موبایل، برای انجام کارهای ظریفی مثل تعویض قطعات smd و آی سی ها، نیاز به تسلط بر برد و تشخیص درست انواع قطعات دارند. برای این منظور، لازم است که از دستگاهی استفاده کنند که با کیفیت لازم بتوانند قطعات را به خوبی ببینند. در تعمیرات موبایل، این دستگاه به نام لوپ شناخته می‌شود. چشم انسان با نور کافی، قادر به تشخیص دادن دو نقطه با فاصله 0.2 میلی‌متر است. با استفاده از لنز یا مجموعه‌ای از لنز‌ها، فاصله‌های کمتر از 0.2 میلی‌متر را هم مشاهده می‌کنید.
لوپ سه چشم AK31، چرخش 360 درجه دستگیرۀ آن راحت و عملکرد تعمیرات را بهبود میدهد. پایۀ بازوئے جرثقيلي AK31 نيز يكي از ويژگي هائے بارز این لوپ است كه با عقب كشيدە شدن آن شرایط ایده آل برای راحتی تعمیرکار فراهم میشود. همچنین، وجود ولوم لامپ LED جدید در AK31 باعث شده است که شدت نور LED قابل تغيير باشد.
مکانیسم لوپ:
در لوپ های تعمیرات موبایل، از عدسی چشمی و عدسی شیئی استفاده می شود. عدسی شیئی برای جسم مورد نظر و عدسی چشمی برای چشم کاربر به کار می رود. در مورد عملکرد میکروسکوپ ها، نور جسم مورد نظر شده وارد عدسی شیئی شده و پس از برخورد با سطح آن، به عدسی چشمی باز می گردد. فاصله پایه میکروسکوپ تا عدسی شیئی (فاصله کار) در هر نوع متفاوت است. علاوه بر این، عدسی شيئي تصويري بزرگتر و وارونه‌اي را به عنوان تصوير جسم به عنوان خروجي به عدست‌چشمي فرستاده و سپس آن را به صورت تصويري باز هم بزرگتر و مستقيم برای چشمان تعمیرکار ایجاد میکند.
انواع لوپ:
با توجه به تعداد خروجي‌ها، ميكروسكوپ‌ها به سه دسته تك چشم، دو چشم و سه چشم تقسيم مي‌شود. لوپ های دو-چشم و سه-چشم مناسب برای استفاده طولانى هستند زیرا لوپ های تک-چشم باعث خستگى چشم مى‌شود. همچنین، لوپ های سه-چشم با استفاده از دوربین مناسب، تصاویر اجسام را با کیفیت خيلي بالا توسط يک کابل HDMI يا VGA به يک صفحه نمایش (monitor) میتوانند ارسال کنند.
میکروسکوپ AK31:
با قدرت بزرگ نمایی 7X – 45X، این لوپ آنالوگ-دیجیتال یک دو چشمی آنالوگ برای قرار گرفتن چشم های کاربر دارد که درون آن ها دو لنز WF 10X / 20mm قرار گرفته. به همراه این محصول یک لنز همسان ساز 1/2CTV ارائه می شود. این دستگاه اهرم چرخشی مربوط به تنظیم وضوح و هم چنین اهرم چرخشی تنظیم بزرگ‌نمایی دارد . یکی از ویژگی های این لوپ قابل تنظیم بودن فاصله کاری از 30 تا 165 میلی متر می باشد. این لوپ یک حلقه لامپ 56 ال ای دی همراه با دیمر تنظیم شدت نور دارد که قابل نصب روی لنز شیئی دستگاه است. زاویه چشمی های این لوپ با افق 45 درجه است که بسیار مناسب برای چشم بوده و باعث راحتی هنگام کار با دستگاه می‌شود.
نکات نگهداری لوپ AK31:
لوپ جرثقیلی ak31 نباید در معرض حرارت و رطوبت زیاد قرار گیرد. حتی الامکان بعد از استفاده، لوپ را بوسیله کاور بپوشانید تا هیچگونه آلودگی و گرد و خاک بر روی آن قرار نگیرد. هنگام استفاده از هیتر و هویه از حرارت مستقیم به لوپ خودداری کنید چرا که باعث آسیب جدی به بدنه لوپ می‌شود. شما می توانید از پد نسوز، پد آی سی زیر لوپ و یا گیره برد استفاده کنید. برای تعویض و نصب لامپ LED تعمیرات موبایل دقت داشته باشید که باید کاملا خنک شده باشد. در غیر این صورت بدلیل حساس بودن آن امکان شکستگی یا ترک خوردن وجود دارد.

ویژگی ها

نظرات

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

دیدگاهها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.